Diumenge, 31 maig 2020

Presentada la imatge de la FM de Vilafranca 2016

|

+Notícies

La Patum de Berga se suspèn definitivament després que s’hagués ajornat al setembre

La cancel·lació s'ha acordat per unanimitat durant la sessió ordinària del Patronat

Exhaurides les 190 entrades per a la primera sessió d’auto cinema a Golmés

Es posa en marxa dissabte i es farà tots els caps de setmana de juny al costat de la desapareguda discoteca Big Ben

La Festa Major de Blancs i Blaus de Granollers anul·la l’edició del 2020 per la crisi de la covid-19

La magnitud de l'esdeveniment podia posar en risc els assistents, segons l'Ajuntament

Rosa Talamàs: «El periodisme és donar veu a tothom i, sobretot, a qui se’l sent poc»

Llicenciada en Economia i Periodisme, Rosa Talamàs ha format part dels equips de programes de TV3 com 'Valor afegit' i 'De Vacances', i després d'una època com a redactora en cap, actualment és corresponsal de la televisió pública a l'Alt Pirineu. Amb ella hem volgut parlar sobre periodisme i del que pensa de la seva professió.

La candidatura dels raiers a Patrimoni Immaterial de la Humanitat de la Unesco es tramitarà durant l’any 2022

Les associacions de l'antic ofici del transport fluvial de fusta de la Pobla i Coll de Nargó formen part del projecte

Guim Puig: “He escrit 5 cançons, tard o d’hora sé que les voldré ensenyar”

Actualment interpreta a en Lluc Ferrer a la sèrie Les de l’hoquei (TV3). En aquesta entrevista ens ha fet alguna confessió ben curiosa. Té...

+Llegits

Els raiers de Coll de Nargó i la Pobla demanen suport a institucions, entitats i població per ser patrimoni de la Unesco

Polònia lidera una candidatura que aglutina associacions de l'antic ofici situades a Àustria i Alemanya, entre d'altres

La Festa Major de Blancs i Blaus de Granollers anul·la l’edició del 2020 per la crisi de la covid-19

La magnitud de l'esdeveniment podia posar en risc els assistents, segons l'Ajuntament

Berga vol destinar la meitat del pressupost de la Patum a l’emergència social i econòmica derivada de la covid-19

El consistori agraeix que la decisió de suspendre definitivament la festa hagi estat unànime

Durro suspèn la baixada de falles prevista per al 15 de juny

La Pobla de Segur tampoc celebrarà la festa i posterior desfilada de fallaires i pubilles i estudien un acte simbòlic

El Maldà comença el ‘Dilluns de merda’ i el DocsBarcelona encara la seva segona setmana, continua la cultura des de casa

El filòsof i teòleg català Francesc Torralba participa en una trobada organitzada per Pagès Editors

La candidatura dels raiers a Patrimoni Immaterial de la Humanitat de la Unesco es tramitarà durant l’any 2022

Les associacions de l'antic ofici del transport fluvial de fusta de la Pobla i Coll de Nargó formen part del projecte

Els administradors de la Festa Major de Vilafranca s’han decantat per la proposta de l’estudi Rufus. Els colors seran l’element clau.

Josep Torreño | Vilafranca del Penedès

Publicitat

Encara manquen sis mesos per celebrar-se però la festa major de Vilafranca ja comença a agafar forma. O més ben dit color. Ahir a la tarda els cinc administradors van fer pública la imatge que servirà per identificar gràficament la festa de 2016. Es tracta de la proposta de l’estudi de disseny Rufus, de Sant Cugat Sesgarrigues, escollida entre les 4 propostes que s’han presentat.

Els dissenyadors, Raül González i Sònia Puig, van detallar la línia que vol seguir la imatge comunicativa de la festa. Gonzàlez va explicar que per inspirar-se entenien que la festa “no és una única cosa, ja que és una suma de molts elements i molts variables i que té la particularitat que cadascú se la fa seva.” Per això han volgut generar tot tipus d’aplicactius i elements per comunicar tot el que implica la festa major, més enllà d’un sol concepte. Rufus proposa escapar-se de la rigidesa d’un sol logo o una imatge identificativa i proposen “jugar” amb diversos elements que els permeti crear una imatge dinàmica i colorista, perquè tothom se senti identificat.

- Publicitat-

Aquests aplicatius, formats per diferents peces fotogràfiques (cartells, banderoles de publicitat, etc) implicaran per exemple barrejar elements com els balls i el bestiari, amb un punt divertit i fins i tot “canalla”, amb l’objectiu de “jugar” i omplir la vila de color. Uns dissenys, tal com reconeixen des de Rufus, marcats per un caràcter gràfic molt típic dels anys 70.

Properament els seus dissenys s’adaptaran a la pàgina web de la festa major, a les xarxes socials o l’app, i a partir de la primera setmana del mes de març ja es podrà trobar a les suadores que els administradors posaran a la venda, el primer marxandatge de la FM d’enguany.

 

- Publicitat-